maanantai 31. joulukuuta 2018

Mä pudotin jotain, kun sun kanssa kesksutelin. Mä en tiedä ollenkaan mitä, sillä se ei ollu mitään konkreettista, jota vois nähdä. Se, mitä en nostanu takasin oli jotain sellasta, jota olin jo pidemmän aikaa kantanut mukanani, enkä ollu tainu uskaltaa päästää siitä irti. Pitäisin siitä varmaan edelleenkin tiukasti kiinni, mutta aivan vaingossa sen tiputin, enkä edes huomannu, kun vasta sitten ja sillon olikin jo liian myöhästä..onneks.




Heissan heissan, takana ihania päiviä, edessä viikonloppu. Tää viikko on menny nopeesti, jokasesta päivästä oon imeny kaiken irti ja voin kertoa, että tää viikko on ollu yks parhaista koko yläkoulussa ! Toki oon kaivannut koko viikon yhtä tai kahtakin ihmistä, mutta oli hyvä saada etäisyyttä niihinkin. Eilen päivä alko jännittyneesti ja toisella tunnilla olikin se englannin valtakunnallinen, hyvä, jos tulee hyvä, mut mulla ei oo mitään odotuksia. Päivä kulus kevyesti eikä mitään erikoista tapahtunut, haha sain kyllä muistutuksen siitä, ettei väärät vastaukset maailmaa kaada.. Tänään alko päivä hyvin ja jatku myös..puolilta päivin olin fysioterapiassa ja sen jälkeen oli vielä kevyempi olo. Koulun jälkeen pyörähdin hulluilla päivillä ja nyt tää tyttö on onnellisesti Kaijan uuden levyn "Kuka sen opettaa" omistaja !(: <3

Mä en edes muista, koska viimeks mulla on ollu näin hyvä olla. Viikonloppuna edessä olis uskonnonkokeisiin lukemista, viimenen onnistuminen siinäkin aineessa edessä..sitte olis muutamakin muu koulujuttu Ajattelin myös rentoutua ja kattoa sarjoja sekä vaan olla.  Seuraavaks tulee poikkeus sääntöön, en oo pitkään aikaa lisänny itestäni blogiin kuvia, joten nyt sekin sitten tapahtuu..


No mutta tässä taiskin olla nyt mun höpöttelyt tällä kertaa, tekis mieli huutaa koko maailmalle, kuinka hyvällä tuulella oon..anteeks tää hehkutus, mutta ainakaan  nyt en valita. Viettäkää jokanen hyvä viikonloppu, mä palaan taas pian. Heippa ! Ps. Lopppuun yks ihana kappale, jota nyt oon viikolla kuunnellu tasasin väliajoin.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Popular Post

Labels

Blog Archive

Sisällön tarjoaa Blogger.

- Copyright © Nuaren likan elämä -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -